Omenan Onnenhetket 

                             Kirjoittaneet : Liinya / Honeyx & Elya

Oli syksyinen ilta. Omena roikkui puussa ja mietiskeli. Hän ajatteli : - Kohta on talvi , ja en halua että mätänen. Olen nimittäin ihastunut Herra Galu Omenan tyttäreen Minniin. Haluaisin viettää hänen kanssaan koko lopun elämäni! Hänellä on pienet kultaiset korvarenkaat, joissa roikkuu pieni punainen pallukka. Minnillä on myös kultainen kaulakoru jossa on 10 punaista pallukkaa. Minni on minusta maailman kaunein Omena! Hän on niin suloisen pyöreä, ei ollenkaan liian laiha. Nyt talvi on jo tuloillaan, ja kohta tipun puusta. Ajattelen jatkuvasti miten minun ja Minnin yhteisen tulevaisuuden käy, jos tipumme eri aikaan puusta. Sitten ehkä emme löydä toisiamme ikinä. Haluaisin tutustua Minniin nyt, mutta kun hän on toisella puolella puuta.

Voi ei! Alkaa tuulemaan hirveästi! Tuntuu, että olisin merisairas. Ääk! Joku tarttui vihreään kantaani. Nyt se on menoa! En enää näe koskaan Minniä! Oho. Se tarttuja olikin Minni! Mahtavaa, tunteekohan hän samoin kuin minä?

Auh. Huusi Minni. Älä nipistä minua. Sinähän se minua nipistät! Ei viitsitä riidellä tällaisesta asiasta. Hyvä on, koska kohta me tipumme tuohon koloon. Niin, kyllä elämästä tulee sitten rattoisaa. Niin, voimme olla siellä yhdessä aina!! Luulin aina, että minut syödään ensimmäisenä ja en näkisi sinua koskaan! Ääk! Minä putosin jo! Täällä on ihanan kosteaa, tule sinäkin. Voi Minni! Tulisipa äkkiä tuulenpuuska niin pääsisin sinne koloon. Oih. Nyt se tulikin. Olen kolossa!! Ompas täällä ihanan kosteaa, niinkun sanoit. Täällä emme mätäne ikinä!

Syksy vaihtui talveen, talvi vaihtui kevääseen, kevät kesään..

Rauhassa nyt! Rauhassa Milli! Ei ole mitään syytä karata täältä! Niin Milli kultani, olet ainut lapsemme ja rakastamme sinua. Olemme eläneet täällä jo 4 vuotta, ja meillä on kaikki hyvin. Me olemme maailman onnellisin Omena perhe.

- Ja minä olen maailman onnellisin Omena.

1163943.jpg